Πολιτική επιστροφών
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 8 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε.
Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων αλλά και τα έξοδα της νέας παραγγελίας.
Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος.
Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Χρήματα δεν επιστρέφονται εφόσων έχει εκδοθεί νόμιμο παραστατικό και θα πρέπει να αγοράσετε προίοντα τουλάχιστον ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την προυπάρχουσα παραγγελία.
Το κόστος των μεταφορικών της παραγγελίας αντικατάστασης βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να υπάρχει επικοινωνία πρίν από όλα αυτά.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 8 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε.
Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων αλλά και τα έξοδα της νέας παραγγελίας.
Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος.
Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
Χρήματα δεν επιστρέφονται εφόσων έχει εκδοθεί νόμιμο παραστατικό και θα πρέπει να αγοράσετε προίοντα τουλάχιστον ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την προυπάρχουσα παραγγελία.
Το κόστος των μεταφορικών της παραγγελίας αντικατάστασης βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να υπάρχει επικοινωνία πρίν από όλα αυτά.